Registrace Produkty Objednávky Dodací lhůty Dodací podmínky Platební podmínky Slevy a slevové kódy Speciální nabídky Reklamace a stížnosti Správa účtu
Máte nárok na vrácení zboží do 10 dní od data převzetí zásilky.
Netýče se to zboží vyrobeného na zvláštní objednávku zákazníka, např. zboží s potiskem.
Zboží, které vracíte nemůže nést stopy užívání a nesmí být poškozeno. Je nutné zaslat jej v originálním balení a bezpečěně zabalit před odesláním. Vrácení zboží musí být dohodnuto s naším zákaznickým servisem.
Zboží odesíláte na vlastní náklady. Přepravní náklady spojené s vrácením zboží Vám nebudou proplaceny.
vadné zboží
Záruční doba 12 měsíců platí pro všechny naše produkty.
Dovolujeme si Vás upozornit, že prodávané krabičky nejsou určené k prezentaci nebo uchovávání šperků. Všechny chemické reakce viditelné na špercích, které proběhnou v důsledku dlouhodobého uschovávání šperků v krabičkách nejsou podstatou reklamace.
Zboží zkontrolujte hned po převzetí. V případě zjištění nedostatků, kontaktujte nás maximálně do 14 dní od data převzetí zboží. Vyjdeme Vám vstříc ohledně možností jak výměny produktu za plnohodnotný, tak vrácení peněz.
Neodesílejte zboží bez předhozí dohody s naším zákaznickým servisem.
Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalším poškozením. V případě poškození vzniklých kvůli špatnému balení, ztratíte nárok na reklamaci.
Poškozená zásilka
Při převzetí zásilky zkontrolujte před kurýrem není-li balík poškozen. V případě, že balík nese známky mechanického poškození, sepište s kurýrem zápis o poškození a kontaktujte nás do 3 dnů od data převzetí balíku. Zboží bez poškození dopošleme na naše náklady.