Registrace Produkty Objednávky Dodací lhůty Dodací podmínky Platební podmínky Slevy a slevové kódy Speciální nabídky Reklamace a stížnosti Správa účtu
Pro odeslání objednávky je třeba projít několik jednoduchých kroků:
Produkt můžete přidat do košíku když máte zobrazenou celou kolekci, a také když jste na podrobném zobrazení produktu.
Každý produkt z naší nabídky má nastavený minimální počet kusů, který můžete přidat do košíku. Systém nedovolí objednat méně. Pokud si před rozhodnutím o objednání většího množství v budoucnosti, přejete objednat vzorek, kontaktujte e-mailem nebo telefonicky náš zákaznický servis. Máte také možnost nechat vzkaz v připomínkách k objednávce.
Po přidání všech položek do košíku, přejděte do něj, kliknutím na jeho ikonu v pravém horním rohu.
Podrobně si zkontrolujte košík, zda obsahuje všechny položky, které si přejete objednat.
V košíku jsou zobrazeny: jednotková cena jednotlivých produktů, připočtené slevy, dopravné a také konečnou částku k zaplacení.
Celková částka uvedená v košíku neobsahuje náklady na potisk. O těchto nákladech Vás bude informovat zákaznický servis po odeslání objednávky.
Seznamte se s naším ceníkem potisku nebo kontaktujte předem náš zákaznický servis pro získání cenové nabídky potisku.
V případě, že je vše v pořádku, přejděte na další krok, kliknutím na tlačítko Pokračovat.
Vyberte adresu fakturační a dodací. K jednomu účtu máte možnost uložení mnoha dodacích adres. Usnadní Vám to objednávání zboží s doručením do několika provozoven.
Řádně zkontrolujte zda je fakturační adresa správná. Na základě těchto údajů Vám bude vystavena faktura k objednávce.
Ujistěte se, že doručovací adresa a telefonní číslo pro kurýrní službu jsou uvedeny správně. Tam bude Váš balík zaslán.
V případě, že je vše v pořádku, přejděte na další krok, kliknutím na tlačítko Pokračovat
Z možností, které máte k dispozici vyberte způsob doručení a platby.
Do Poznamek k objednávce napište dodatečné informace, např. požadovaný termín doručení,
informace ohledně potisku na krabičky a jiné zboží, žádost o zaslání vzorku produktu nebo katalogu, atd.
V případě, že je vše v pořádku, přejděte na další krok, kliknutím na tlačítko Pokračovat.
Shrnutí obsahuje všechny Vámi uložené informace.
Důkladně je prosím zkontrolujte a souhlasí-li všechno, klikněte na tlačítko Objednat.
Tímto způsobem bude objednávka odeslána našemu zákaznickému servisu.
Na Vaši e-mailovou adresu Vám pak zašleme potvrzení, obsahující číslo a podrobnosti objednávky.
Pokud jste nalezli nějakou chybu a potřebujete ji opravit, vraťte se na předchozí kroky. Po odeslání objednávky už bohužel možnost samostatné opravy není. Budete-li potřebovat podrobnosti objendávky opravit už po jejím odeslání, kontaktujte co nejrychleji náš zákaznický servis.